Nedrans Glide!!!

Dagens skörd när det gäller "BSFIB" (= Bita Sig Fast I Byxbenet")..
är Produktchefen Kristian som säkert INTE kommer tillbaka till mig
i första taget igen synd nog... eftersom han är kunnig som få när det gäller
produkterna samt har världens underbaraste värmländska!... 

Nedrans Glide!!! (Du ser väl hur SUUUUUR han ser ut här på bilden!!!)

image268

Här ligger Glide på en ny tröja som jag fick levererad från SNICKERS i dag.

Där låg han en alltför liten stund innan han ville upp till mig i knät istället.

image269

Så här låg han sedan resten av dagen på kontoret!

I mitt knä alltså!

Något bra åtminstone, då kunde jag ha koll på honom
så han inte stack iväg och jagade bort någon
gäst, kund, kollega eller annan besökare
som han annars gärna sysselsätter sig med.

Nedrans Hund!!! Grrrrr!....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0