Första dagen efter ledigheten

I går måndag var det första dagen efter 8 veckors ledighet.
Jag säger bara SUCK!

Först tog vi pendeln..

... sedan bussen...

...innan jag rusade fram och krafsade
på dörren..

...för att komma in och träffa
Härskaren Martin som jag har en sådan
enorm respekt för så jag lägger mig platt
på golvet, vänder upp strupen och gärna
kissar en skvätt i ren iver över att få träffa
Martin.
Så brukar jag i och för sig göra varje morgon
när jag kommer till jobbet för Martin
gillar jag skarpt, trots att han aldrig någonsin
har gett mig den endaste liten smula att smaka.

På lunchen gick vi och handlade och då
fick jag vänta utanför.

Tots att jag har ett fint rosa koppel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0