Gimli är här!

Dagen började väl sådär halvbra
när jag upptäckte att slyngeln
Gimli var på intågande. Mega Suck!

Visst är han rätt snäll men han är
FRUKTANSVÄRT jobbig som HELA tiden
är som ett plåster på mig.
Vad jag än ska göra så följer han efter mig och
gör lika...HEEELA TIDEN!
-Härm Apa!

Vi träffade Isa idag också men hon
visade tänderna åt Gimli.
-Ha ha ho ho he he!

Kolla min stil att bära pinnen.

Det ser väl ut som om jag röker ciggarr nästan?

Jag bar pinnen HELA vägen under prommenaden för att
Gimli den rackaren inte skulle få den.
När jag kom hem igen så smög jag iväg för att gömma
den men då följde "Plutten" naturligtvis efter mig
så jag fick ta det säkra före det osäkra och ta med mig
pinnen in istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0