Jag vill bli Far!

Jag har ett tag försökt övertyga min familj om att
det nu verkligen är dags för mig att bli
Pappa!...
Inte bara styvpappa som jag fick vara åt
Puffarna utan "på riktigt"!
Jag skulle önska att få ta hand om
en familj och dra  mitt strå  till stacken
när det gäller uppfostran och så.

Därför var det lite lämpligt idag när vi
var i city och plötsligt dök HON upp
från tomma  intet...

Tiken i mitt liv!...tror jag?
En söt liten dam med en röd tofs som matchade
hennes husse precis.

Tydligen hade hon samma tankar och funderingar
kring detta med familjebildning sa hon när vi träffades
där mitt på gatan


Hon var så söt så söt så det första jag gjorde var att jag
gav henne en stor puss och hon gav mig en tillbaka på örat.



Vi fattade tycke direkt för varandra så nu hoppas
jag VERKLIGEN att hon ska ringa så vi får träffas och
planera fortsättningen tillsammans.

Hoppas hoppas hoppas Hon ringer igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0