Lunchdejt

I fredags hade jag bestämt lunchdejt med Vackra Iza,
hon med den silkeslena pälsen men de allt för korta små
taxbenen.
Vad tror ni Matte halade fram när vi skulle gå ut?
Jo denna vidriga "Pajasdräkt" som hon hade tänkt förnedra mig i.
Men tji fick hon eftersom benen var för långa så jag trampade på
dom hela tiden så overallen höll på att trilla av mig.
Därför fick hon ge med sig och ta av mig denna utspökande
dräkt som tur var.

Eftersom jag skulle dejta just Iza så var det av största
vikt att jag var till min fördel.

Vi brukar lukta på samma fläck och så slickar vi på
asfalten på ett speciellt ställe båda två.

När jag kom hem så bäddade Matte snällt in mig
i handduk och filt eftersom jag var jätteblöt.
"Ska man vara fin får man lida pin" men då slapp
jag den vidriga overallen också.

Men så fort jag hörde något så var jag på min vakt
som den pålitliga vakthund jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0