Frida! Kärlek vid första ögonkastet...

Vov! Jag är kär!♥

Föremålet för min kärlek heter Frida och henne träffade jag på idag.

image514

Frida är enormt kärleksfull och la sig direkt på rygg så jag kunde känna att
hon är en snäll dam.

image515

Hennes Matte sa att Frida är skendräktig just nu och därför har mjölk i
brösten och är extra gosig och vänlig.
Jag tror Frida alltid är så här härlig däremot.

image518

Först pussades vi och kelade en stund

image516

men sen busade vi också så det stod härliga till.
Vi fortsatte ut på gräsmattan där vi båda fick vara lösa och då ville Frida leka
lite mera än vad jag ville så då sa jag ifrån till henne för hon var lite
"bufflig" och det gillar jag inte så mycket.

Hoppas hoppas att jag kan få träffa Älskade Fina Frida igen.
Jag längtar redan tills vår nästa träff för jag har aldig tidigare känt
så här starkt så dirket för någon annan hundtjej som jag gör för Frida.
Man kan säga att det var kärlek vid första ögonkastet för oss båda.

Vov vov från Kär Glide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0