Hurra!!! Det kom ett brev

I dag när vi kom hem så hittade Glide ett brev på hallmattan.
När Matte tog upp det så ställde han sig på bakbenen och ville titta
vad det var för något. Han var verkligen nyfiken.

Det visade sig innehålla de vackraste teckningar, kort med både
rosa, blått, hjärtan i rött och silver samt glitter och paljetter.

Det roligaste av allt var när Matte la ner innehållet på golvet och
Glide då börjar slicka på korten och teckningarna.
Vet inte hur de smakade men tydligen gott eftersom han fortsatte
ett bra tag.
Tur nog hann Matte ta ett foto under tiden han höll på.

image442

Huvudet är suddigt för hela han slickar på innehållet så han står inte still.

image445

TACK SNÄLLA Alfred & Ella för alla de vackra... & goda teckningar & kort som ni
har gjort och nu skickade till mig, jag blev så jätteglad över att se att ni tänker
på mig och för att ni är med i min Fanclub.

Vov vov från

Glide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0