Inställsamma lilla odjur!

Mattes och min vän M var också hemma hos oss i kväll när odjuret
kom och hon tyckte som Matte, att Gimli var så liten och söt
och när hon gick ut i köket så pep han och längtade efter henne direkt.
När Matte lyfte ner honom från fåtöljen så sprang han efter M
det fortaste han kunde in i köket för han blev väl så rädd och
ensam när hon gick.

Visserligen är hon en helt underbar människa som man verkligen
känner sig trygg och blir glad tillsammans med och av säger Matte
och jag också men oj oj oj, så beroende kan man ju inte bli på en
gång direkt tänkte jag.

Sen kunde han ju inte ens hoppa ner från fåtöljen själv..... Ha ha ha ha ha!
Sicken liten hjälplös stackare. Han kan varken hoppa upp eller ner i soffan,
fåtöljen eller sängen och inte ens gå upp eller nerför trappor heller.
Han sitter när han kissar och då jäklar ska jag visa honom tänkte jag
och lyfte på benet högre än vanligt så han fick se hur det skulle gå till.

Så liten, hjälplös och ynklig har jag AAAAALDRIG varit i hela mitt liv i allafall.
Så de så!

Kolla in här hur mycket kramar han får av M, det är ju jag som annars brukar få
all kärlek och värme av henne när hon kommer hem till oss.
Ditt lilla inställsamma odjur, komma hit och ställa in dig!

149048-472

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0