Nikita höglöper

I dag var Nikita väldigt snäll för en gångs skull.
Annars brukar hon vilja fostra mig och då skäller
hon så jag brukar bli livrädd för henne.
Hon var tydligen så snäll för att hon höglöpte vilket gjorde
att både jag och Taxen Max hellre luktade henne i baken än
att rasta oss som vi var i Spiltan för att göra.

Nikita är dock lite högre än mig så jag konstaterade
snabbt att jag inte skulle komma upp till hennes nivå
hur gärna jag än ville så det fick som sagt räcka med att
sniffa.

image523

image524

image525

Här ser man hur jag pussar på Nikita och viftar på svansen extra fort
för att hon ska se & känna att jag är en värdig partner
OM hon nu skulle komma på att skaffa varpar i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0