Sommarfrisyr

image672

Hörde något i morse om att jag skulle klippas idag.
Låtsades vara JÄTTE trött så Matte inte skulle tro
att jag orkade med en klippning i dag...

Men nej då, inte gick det att lura Matte.
Hon for iväg till snälla Johnna som jag verkligen gillade
trots att jag kände på mig att det var hon som skulle klippa mig

image674

Jag kan väl inte påstå att klippning tillhör mina
favorit sysselsättningar direkt men ok då,
nu är det gjort för den här säsongen.

Hos Johnna bor det just nu 9 st Yorkar

image677

& en ursöt liten nakenhund som var lite blyg till att börja med
men oj så gullig och busig.

image678

Så här glad blev jag när Matte kom och hämtade mig.

image679

Se så fin min sommarfrisyr blev.

image680

Kommentarer
Postat av: Johnna

Hej Glide!
Vilken ursöt liten kung du är du är!Våran matte sa att du var så fin och väluppfosted när du blev klippt.Vi vet, det tar på krafterna att gå igenom detta elände!
Blöta pussar från oss på landet!

2008-05-28 @ 17:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0