Tiggande hunden

Vid Spilatan har det varit rena rama festen för mig den
senaste tiden eftersom först fyllde Tulo fyra år och då hade
hans snälla Matte Bibbi värmda prinskorvar med sig till ALLA Tulos
hundkompisar som han bjöd på.
Jag ger mig 17 på att de kom från "Hallen" för så goda korvar har då
jag aldrig tidigare ätit.
Bibbi hade efter ett tag en hel flock omkring sig av korvsugna kalashundar.
Det var både jag, Sally, Doris och Tulo då förstås som följde med henne
vart hon än gick någonstans.

I går var det dax igen för då fick jag smaka Frolik av RobinKnorrhanes
snälla Husse.

image614

Sen försökte jag och Dina förstås få mera genom att titta på RobinKnorrhanes husse och
se så snälla och små ut som möjligt men jag tror han hade slut på Frolik så det
blev tyvärr inge mer godsaker i går.

image615

Ska dit i kväll igen få se om det vankas något gott även i kväll kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0