Blöt

Alltid när jag är blöt och åker bil eller är på kontoret så
söker jag upp torrt knä!...
Oftast brukar det bli Matte som jag sakta sakta kommer
krypandes till för att klättra upp hennes knä.
Jag darrar lite för då brukar jag få stanna.
Lägger mig försiktigt ner för då brukar hon inte märka
att jag har för avsikt att kvarvara tills jag torkat.
Efter en stund brukar hon dock upptäcka att jag ligger där
när hon själv är lika blöt som jag är eller har varit.
Då brukar hon fösa över mig till det andra sätet eller till min
korg el väska för då är det inte roligt längre tycker Matte.
Själv gillar jag att ligga i ett torrt och mysigt knä när jag är blöt
som sagt.
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0