Får sitta i bilen...

I dag är jag förpassad till bilen!
Eftersom jag bajsade i Mattes chefs rum sist han var här så
får jag idag stanna i bilen för att slippa "önödiga överaskningar"
som Matte sa till mig... Grrr!


Visserligen har hon mutat mig med ett ben och en ny leksak men
jag tycker fortfarande att jag har rätt att få vara inne i värmen nu när
det börjar bli kallt ute.
Är jag vakthund på firman så är jag det ALLTID och inte bara ibland!
                                        
Synd att Matte har tagit ur nycklarna för annars hade jag tagit med mig
Larsson, en hundkompis jag träffade i dag och tagit en tur när jag ändå
bara sitter här och väntar.

Tuuuuut tuuuuut!

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Hej kompis! Skoj att du kikat in hemma hos mig! Tycker absolut vi ska försöka träna ihop, iaf jaga bollar och varandra och lyssna så lite som möjligt på snör-folket! ;) Vi yorkar kan ju redan det där med att lyda, vi visar det bara inte alltid...

Ha det så bra så länge!

Puss på nosen från Tili

2008-11-08 @ 09:39:40
URL: http://beckorell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0