Rappe

I dag träffade jag Rappe för första gången.
Rappes Husse & min Matte är kompisar.
Det tror jag inte direkt att jag och Rappe kan bli men
visst, han är väl ok pga att jag fick morra och visa tänderna
omgående för att sätta mig i respekt hos honom.
Han gick undan då jag kom eftersom han kände att det är
jag som ville ta befälet i vår relation.

Rappes husse kände jag mig direkt underlägsen och
lydde minsta vink han gav order om.
Han körde lite dressyr med mig men sa att han troligtvis
måste vara lite mer mjukare med mig än med Rappe...
Undrar hur han menar då?....


När de skulle åka igen så hoppade jag in i bilen och ville

åka med dom eftersom jag verkligen gillade hela den

familjen... utom Rappe då... eller ok, han är rätt bra han också

om han håller sig på sin kant och låter mig bestämma.

Rappe är en mycket väluppfostrad Strävhårig Vorste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0