"Basade" inne

I fredags när Mattes chef kom på besök så upptäckte
han min "lilla olycka" innan Matte gjorde det.
Jag hade nämligen "basat" inne under hans skrivbord
den där  dagen när jag mådde dåligt och kräktes.
Det var nog pga Mattes kryddiga tonfiskburgare för
de var nog för starka för  min mage.
LillHusse sa till Matte:
-Ge INTE Glide resterna av burgarna för de är för starka
för hans mage.
Men eftersom min Matte inte vill slänga mat så trotsade
hon informationen från LillHusse och gav mig det som
blev kvar på hans tallrik och det gick jag.
Gott gotti gott gott! för mig när jag åt men dagen efter
blev det rena rama "Räserbajsen" på mig och kräktes
gjorde  jag  också som sagt inne på Mattes kontorsmatta.
Jag satt och flämtade på Mattes skrivbord men hon försod inte
vad jag menade så jag fick helt enkelt gå in i chefens rum och lägga
en liten hög där inne.
Synd för Matte bara att hon inte hann upptäcka detta innan chefen
gjorde det.

Oink oink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0