På Restaurang


I går var jag på restaurang för första gången
i mitt fyra åriga liv.
Ja, jag har väl fått gå med Matte någon gång
men då har jag enbart varit med som bihang
men den här gången var det JAG som var
huvudgästen!
Det var enbart för MIN skull Matte gick
på restaurang med Mig.

Vi gick till Himmelska Hundar dit jag tidigare aldrig har varit
förut.

Direkt när jag kom in på cafét så kände jag på lukten
-"Det här kommer att bli gott!"
Gösta hade redan ätit och tog glatt emot oss i familjen
för det var jag, Narita och Sissi som skulle äta.

Här beställer jag en "Chihuahua Coctail"

Valde den med små leverpastejbitar i

Det smakade verkligen himelskt.

Sissi den lilla rakaren hon fick minsann dubbel portion
eftersom hon både fick av min Matte och av sin Husse som
matade henne. Nåja, hon växer ju och behöver väl mer mat
än vi vuxna hundar kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0