Sissi hos oss på besök


Jag gick & hämtade Sissi

Hon intog ganska omgående min kudde där hon låg och kollade  läget.
Men stackars min LillHusse, han hade det körigt när han satt 20 minuter
i telefonkö med Bredbandsbolaget samtidigt som jag klingade i klockan
åt Sissi eftersom hon sa att hon ville ut och kissa.
När inte LillHusse reste sig direkt så fick Sissi lov att kissa två gånger
på våra hemvävda trasmattor.
Det har jag ALDRIG gjort!
När LillHusse sen hade pratat klart och skulle ta på Sissi hennes halsband
så stämde hon upp i ett äkta "Shiba skriiiiiiiik" vilket resulterade nästan i
tinitus i stackars LillHusses öron. Han hade inte fått information om hur
viiiiiidrigt högt och ♥skärande Shibor kan skrika när de sätter den sidan till.

Men för övrigt så trivdes hon väldigt bra här lilla bestämda Prinsessan Sissi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0