Fyyy mig!


I morse när Matte kom upp så blev hon INTE glad!
Jag hade nämligen kissat två stora pölar i köket.
Det gillar INTE Matte!

-Men Glide VAD har du gjort?

-Du som vill verka så klok och förnuftig,
GÖR man så här då?
Men vadå? Att jag vill markera
mitt revir har ju INGET med Mattes köksgolv att göra!
Igår när jag var förbi hos Narita
så lyfte jag även på benet mot hennes dörr och satte dit mitt visitkort
för att hon skulle märka att jag varit där.
Men även för att andra hanar ska förstå att det är JAG som har
första tjing på henne.

Tur att Matte torkar upp på golvet innan Svea kommer
så hon inte tror att det är så man ska göra.

Kommentarer
Postat av: Anna Å

Hej

Du är för underbar men inget vidare att kissa så där ha ha.Önskar att du kunde träffa min Alice 11 månader så hon blev lite uppfostrad.Vi älskar din sida. Ha de så bra idag kram kram Anna och Alice från Västerås

2009-08-21 @ 07:37:51
Postat av: Tarzan

Hej på er!



Va härlig blogg ni har. Jag (Tarzan) och du har samma pappa men jag har Hedwig som mamma, Amandas andra tik.

Må bäst släkting :)

Skickar ett virtuellt ben och hoppas på en icke-regnhöst.

Hälsningar Tarzan och matte Erica

2009-08-21 @ 22:45:50
URL: http://jerkalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0