Solsken på Gärdet


En fin dag att gå prommenad på Gärdet.

Spigge hade som vanligt full koll på Svea för hon doftar ovanligt gott.

Ständigt hör man kommentaren från Spigges Husse Kenta:
-Lägg av Spigge! Hon ÄR inte intresserad!

Olle däremot gillar mer att vila sig i gräset än ränna runt och lukta
tikarna i baken.

Själv var jag som vanligt mest intresserad av att få så mycket godis
som möjligt.
Försökte lura Kenta om att jag inte hade fått när han delade ut sina goda
Doggykulor men det gick han inte på.
-Men Glide, du har ju redan fått! sa han när jag satt och försökte
 se ut som om jag inte hade fått godis när de andra fick.
Attans otur att Kenta har sådan koll som han har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0