Tjejmilen

Jag var och fluktade lite på tjejmilen.

 
Vi tog även en sväng på Gärdet där vi träffade Tintin och en otroligt
härlig hund som heter Samba.

Samba har tidigare varit gatuhund i Spanien.
Hon är så tacksam för att ha fått ett riktigt hem och fått det
bra.
Hur gammal hon är vet bara Samba själv.
I Sverige har hon varit i två år.

Tintin var lite moloken.
Han går nämligen hos en hundcoach där han får lära sig att inte dra i
kopplet som han tidigare har gjort.
Jag tillät honom snosa Svea i baken så han skulle bli lite gladare.
Annars hutar jag åt ALLA andra hundar som närmar sig min lilla Prinsessa.

Svea spanade mest på Poliserna och Ambulanskillarna som kom

förbi och klappade henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0