Jullov i Dalarna

 
Matte fick lov att vara "gravid" när jag
återigen fick smugglas med på bussen under hennes
jacka.
Jag låg snällt och stilla mellan Matte och LillHusse
i bussen på väg till Julfirandet.

Det är MASSOR av snö i Dalarna just nu.

Det är jag till höger på bilden...

Trodde jag skulle slippa Julbada men Nej då!

Matte tvingade in mig i duschen trots att det är jul.
-Men Glide du måste lukta gott även fast det är jul.
-Du stinker sa den eeeelaka Matte och puffade in mig i
duschen.

Har då Matte någonsin känt lukten av blöt hund? undrar jag

Annars har jag det bra. Det blir långa prommenader och mycket frisk
luft. Jag jagar bollar så det står härliga till.
Trots att jag tvingas ha den fuuuuula overallen på mig.
En och annan prinskorv har jag även lyckats tigga åt mig.

Ett besök vid MatteHusses grav hann jag också med.
Han var en snäll och fin människa som jag gillade mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0