Smilla äter bajs!


Usch & fy så kallt det är nu.
Tog en sväng till Spiltan och hängde lite med
Miller och Estrella el om det nu var Duchesse, jag har svårt att
se skillnad på de damerna.
Miller är snudd på en värre konstapel än vad jag är.
Han vill verkligen ha ordning och reda i leden den hunden.
Smilla åt fryst hundbajs och då sa Miller till henne vilket
resulterade i att hon bjäbbade tillbaka och då var
tjafset igång.
-Du är äcklig! sa Miller
-Äcklig kan du vara själv! sa Smilla
-Gå hem om du ska äta bajs!
-Jag har lika mycket rätt som dig att vara här i Spiltan! tjafsade Smilla emot
Jag visste inte vilken som hade rätt men visst är det äckligt att
äta bajs, det måste jag hålla med Miller om.
Det finns ju annat att äta hemma hos oss och nu får INTE Smilla någon
puss på bra många dagar framöver av mig i alla fall!
-Äckelhund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0