Smilla bor här.. & nu är Svea på besök



Smilla bor hos mig nu några dagar när hennes familj är på resa.
Hon ligger mest hela tiden uppe i Mattes säng så jag ser inte så
mycket av henne på dagarna förutom när vi går ut.

Vi fryser i kapp jag och min vän Smilla!

Smilla snarkar så det dånar om det.
Zzzzzz hör man uppefrån Mattes säng dit jag inte
kommer upp om inte jag får lyft hjälp.
Smilla vill helst ligga inne och tryna medan jag
hellre är ute och leker i snön.

I dag blev glädjen stor när Prinsessan Svea kom på besök.
Vi busade en stund men nu ligger alla tillsammans i Mattes stora
säng och sover.
Ååååh vad vi har längtat efter varandra jag och Svea!
Jag gjorde ren hennes öron och ögon nu när hon kom för så glad
blev jag över att se henne igen.
Hon är allt min egen lilla underbara Prinsessa, det kände jag helt
klart nu när vi inte har träffats på ett tag.
Undrar när hon löper nästa gång?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0