Viiiidriga overallen!


Undrar vem som har hittat på denna enormt fåniga overall?
Den är ful , jag blir hjulbent och jag ser ut som om jag har bajsat på mig
när jag tvingas ha den på mig.
Det räcker med att Matte tar fram den för att jag med sänkt huvud
ska avlägsna mig så tyst och snabbt som möjligt därifrån.
Har jag tur så glömmer hon bort att ta på den och jag slipper det otroligt
fula och fåniga plagget vid dagens prommenad.

Svea däremot har ett mycket bättre plagg på sig.
Visserligen har hon en rosett på sin tröja men hellre har jag nog det istället för
den här viiiiidriga overallen som verkligen tar fram det sämsta med min kropp.

Nåja, jag slapp bollfransar kring benen som Svea fick kämpa med.
Absolut enda fördelen med overallen.

Kommentarer
Postat av: Anna Å

Hej

Så himla kul att läsa om er igen.DU är för himla läcker och jag "Alice" håller med jätte kulig overall ha ha men den hjälper visserligen.Läcker svart-vit tröja du har på dig.Du är för hääääärlig och Svea får vi ju inte glömma.Om jag gillar snön JA gör du? Ha de gott kram Anna och lilla Alice från V-ås

2009-12-16 @ 07:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0