Återförenade med flocken


I dag fick vi ett glatt återseende med Gärdesflocken vid Borgen kl 12.

Jag blev kär i Tessy så Per-Erik sa att jag mest liknade en
fästing som satte mig fast på ryggen och som åkte av i en väldig fart
sen när Tessy ruskade på sig.

Vi fick en liten visning av logen hos de rara tjejerna på Häståkeriet.
Deras bar är alltid öppen för oss hundar när vi kommer tillbaka från slingan
och är törstiga.

Svea doftar ovanligt gott tycker även Spigge!
Honom är jag rädd för sedan han hutade åt mig en gång när vi båda
uppvaktade samma tik.

Jag tycker då INTE Spigge är någon partner alls för Svea.
Hur omaka som helst!

Corgisarna gillar som synes att vara med på bild.

På hemvägen gick det långsamt för Svea.
Hon har så korta små ben och så klagar hon hela tiden att jag springer
för fort.

Därför brukar hon oftast få sitta i Mattes korg medan jag springer hela vägen
hem från en härlig rastning på Gärdet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0