Balkongsoft & Parkteater


Softade lite på balkongen på förmiddagen

...bland ALLA blommorna!!

Solen var ovanligt varm och skön idag.

Var på Parkteatern under Eken på Djurgården...

...men jag var mest intresserad av vad alla dessa picknickar innehöll.
Följde med på varenda tugga som grannarna till mig intog.

Tillslut var det en vänlig hundägare som förbarmade sig över mig
så jag blev matad med torkadvom av henne.
Tyvärr gick hon innan föreställningen var slut för hon tyckte pjäsen
var urdålig.
Håller faktiskt med henne.
En giraff i fjällen was not my cup of tea!

Kommentarer
Postat av: Gizmo & Leeloo [Ett hundliv i all sin glans]

Nej men gud vilken sötnos:D

2009-07-20 @ 08:45:30
URL: http://gizmo-leeloo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0