Dag med Svea


Vi trivs väldigt bra tillsammans i vår cykelkorg.
Även om Svea trängs!

Stannade och pratade lite med vår vän Fredrik

Damerna Lissy och Quiche hälsade vi på.

Deras Husse har tre gnistrande "diamanter" som tanddekoration.

Röd blå och vit

Frk Anne erbjöd Matte att få namna mig efter hennes
ute råtta Muffi men jag har ju redan ett namn tur nog. 

Det blir många klappar när vi är på Plattan och fikar.

Lilla Armani träffade vi också på men honom fick enbart Svea hälsa på
eftersom jag tydligen fostrade honom för tufft.
'
Skor skulle det tittas på åt LillHusse.
Kan han inte göra det själv undrar vi?

Handlade på Hötorget men där gillar ingen av oss mer än Svea att vara
för de skriker så hemskt.
Halva priset! Halva priset! är en standardfras.
Nåja, nöden har ingen lag eftersom vi skulle ha färska blåbär.

Båda blev så törstiga.

Vi har nu fått tandemkoppel men Svea vill gå långsammare och än jag och
vem gillar att stå bredvid när den andra ska bajsa?
Urk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0