Fredagsdrink


-Ska vi åka & ta en drink föreslog Svea idag!
-Nja jag vet inte det, du brukar ju bli så flörtig och klängig då svarade jag.

-Vadå flörtig? Jag blir lite mer kär än vanligt bara!

-Mmm... vilken god drink!
-I like this bar!

-Tjohooooo här har ni mej! Finns det några snygga hanar i närheten?
-Sccccchhh Svea, du skämmer ut oss!

-Hellluuuu grabben, äru singel?
-Svea, du tittar åt ditt håll och jag åt mitt så slipper dom tro att vi är i sällskap!

-Va´hörde jag ordet Hane? Var är han?
-Svea GE DIG! Du börjar bli pinsam!

-Rajdedaj daj daaaaa! Kom igen Farbror Glide, släpp sargen och skaka loss!
-It´s a PARTY!
-Suck! Det här var sista gången jag tar en fredagsdrink med dig på ett bra tag
framöver. Kom ihåg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0