Hundcafé dejt!


Lyckan var fullkomlig i dag när jag hade bestämt dejt med Svea
på det mysiga hundcaféet: Small To Big på Kungsholmen.

Bamse fick också hänga med oss två för han gjorde inte så mycket väsen
av sig.
Varken jag eller Svea hann med att fika för vi hängde hellre tilsammans
den tid vi hade tillsammans. Vi till och med spottade ut varsin
hundgodisbit och vi som aldrig annars säger nej till varken mat eller något
gott.
Svea hann däremot sätta sig och bajsa på golvet INNE.
De tränar tydligen just nu på den biten viskade Svea till mig innan hennes
Matte bestämt satte ut henne UTANFÖR dörren för att rastas.

Träffade också en Shiba som heter Isa.
Hon hade tydligen börjat löpa men det
brydde jag mig inte i så mycket eftersom jag hade fullt upp
med att punktbevaka Svea som också fortfarande löper
lite till och från märkte jag.
Berättade för Isa att jag har varit med och fostrat Naritas
två shibavalpar och då tror jag hon blev lite imponerad
för det är ju inte de lättaste rasen att börja med om man nu
ska fostra andras valpar.

I dag uppskattade jag faktiskt att Svea trängdes med mig för så glad var
jag att äntligen få återse henne igen efter en veckas semester.

Efter vår dejt var jag helt slut och fick till och med lov att tränga ner mig
i korgen för att vila lite.
Inte den mest bekväma ställningen dock!

Vår fina snälla vän Fredrik pysslade om mig lite extra idag när han såg
hur trött jag var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0