Svea Darlingen är åter!


Min Darling bland alla Darlingar Svea är åter hos mig!
Glide ♥ Svea = Sant
Jabadabadoooo!
Hennes fina Matte har åkt till New York och vart passar det bäst
att Sviss är då någonstans om inte hos mig!
Vi äter tillsammans, sover tillsammans och busar tillsammans!
Svea har även lärt sig att skälla om tidningsbudet eller brevbäraren
är på G så nu gör vi även det tillsammans.
Tror hon kommer att stanna här ända tills på tisdag då
hennes Matte är åter i Sverige.
Det är så skönt att riktigt få rå om henne... och hennes godsaker
som hon hade med sig hemifrån.

Jag tar ALLT som Svea vill leka med!
Sedan vaktar jag bytet så INGEN kan komma i närheten
av det.
Har vaktat både ben, leksaker, mat och här även grisöra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0