Fotbolls match


I dag var jag på besök i Rissne.
Jag hittade en stor gräsplätt där en massa barn
spelade

Först sprang jag fram och kissade på en tröja som
en av barnen hade kastat i från sig på gräset
men sen fick jag syn på fotbollen som jag har en konstig
hatkärlek till.

därför gav jag mig in i matchen och spelade tillsammans
med barnen.
De passade till varandra och jag jagade efter bollen
skällades för jag är ARG på den stora dumma bollen.
Ställer mig alltid mitt i vägen när någon ska sparka
iväg den och ofta får jag den på mig.

Efter den rafflande fotbollsmatchen vilade jag ut på
Mattes sköna jacka.
-Det kostar att ligga på topp!
 

Kommentarer
Postat av: Simone & Nellie

hihi, den första bilden var jättefin! kul att spela fotboll, det gillar Nellie med!

2009-03-20 @ 20:04:59
URL: http://everlastinglove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0