Hur ska det gå?


Klierskan Nr 1 Susann är här och det bjöds på
hembakad sockerkaka med silverkulor, rosa och
lila små hjärtan på.
Mmmm gulligt så det förslår!
Suck!

Hon tappar sällan på golvet så därför satt jag
framför Susann för jag brukar få
smaka av henne och sockerkaka ÄR gott!

Men jag funderar hur det ska gå den här helgen när
Matte och Susann åker bort och LillHusse ska vara
hemma och ha hand om mig?
1. Kommer han att höra när jag pinglar på klockan och vill
    gå ut och rastas?
2. Hur länge kommer han att sova på dagarna? 
    Han sitter ju  vid datorn till sent på morgonen.
    Hur kommer han att få ihop det?
3. Långprommenad med Gärdesflocken är bara att glömma
    den här helgen men kommer jag
    att få träffa några andra kompisar?
    Tveksamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0