Kajsa


Idag fick jag gå kopplad när vi gick med Gärdesflocken!
Matte tyckte nämligen inte att jag skötte mig som jag skulle..

Alla de andra fick gå lösa precis som de ville
men INTE jag.
Anledningen var att jag blev kär i Kajsa!

Hon sa att det var ok att jag torrjuckade lite på hennes högra bakben men
se det tyckte INTE pryda Matte som kopplade upp mig.
Sen fick jag gå lös igen en stund men då slängde Kajsas ELAKA
bonus Matte Eva det röda kopplet så det ven runt öronen på mig
varje gång jag ens kom i närheten av Kajsa. 
Då ansåg jag att det var bäst att låta bli och uppvakta henne
istället för att få huvudet avhugget av dumma Eva och hennes
sk dressyrfasoner.

Kommentarer
Postat av: Torsten

Hahahahaha!

Jucka på, farbror Glide! Jucka på!

Roligaste bilden ever!!!

Kramar från din brorson Torsten med matte!

2009-05-05 @ 00:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0