I'm back!


Smilla & Svea är dom tikar som betyder mest i mitt liv.
I dag var det en riktig glädjens dag när vi fick vara tillsammans
med Gärdesflocken denna otroligt vackra höstdag.
Vi packade in oss i rara Viggo-Tiggos Mattes bil som hämtade upp
oss.
Vi var 7 hundar i bilen: Viggo-Tiggo, Narita, Jag, Svea, Smilla, Sally & Tintin
Sedan mötte vi upp de andra i flocken så sammanlagt var vi 14 hundar idag

Det blev utfodring flera gånger under prommenaden.

Man kan alltid lita på att Mimmi & Spigges snälla Husse har med sig godsaker
åt både oss i flocken men även till kråkorna på Gärdet som kommer så fort
de ser honom eftersom de då förstår att det vankas godsaker.
Tack Snälla Kenta för ALLA goda Frolic kulor jag får av dig!
 
Vackra Jojjo hade samma färg som höstlöven idag

Vi var lika sugna på godis båda två idag och försökte
få lite extra så vi fjäskade genom att ta oss upp på stenen.
Men icke då, vi har nog världens snålaste Mattar
konstaterade vi när vi besvikna fick hoppa ner igen
utan utdelning.

Svea är en PET flaska hög


Kommentarer
Postat av: Anna Å

Hej på er.

SÅ kul att se att du är tillbaks hoppas allt är bra vilket det ser ut som på dessa vackra underbara bilder.Ser så mysigt ut när ni är på utflykt,skulle också vilja men vet inget här i V-ås. Kram på er...

Anna och Alice

2009-10-10 @ 09:48:57
Postat av: Lotta

Åh, så härligt att se dig och dina fina kompisar igen! Ni verkar ha så roligt där på Gärdet! Nästa gång jag åker till Stockholm ska jag ta mig dit och se efter, och jag hoppas jag kan ta lilla Godis med mig! Han älskar att träffa andra hundar.

Många kramar Lotta

2009-10-10 @ 11:05:22
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0