Smilla Rules


Visserligen är Smilla min allra bästa vän men ibland
blir jag helt enkelt vansinnig på henne, som till
exempel när hon kommer hem till mig,
dörren öppnas och hon stormar in.
Jag hinner precis bli glad för att se henne då har hon
redan hunnit sno åt sig något ben och är på väg
hem till sig igen MED stöldgodset i munnen.
Jag kan helt enkelt FET glömma att hon kommer för
MIN skull den damen!
En annan sak jag irriterar mig på är att hon minsann
kan hoppa upp i bingen till MIN Matte.
Det gör hon så ofta hon bara kan.
Sen ligger hon där och retar mig för att jag inte kan
hoppa upp lika högt som hon kan.
Na na na na na naaa na na na na naaaa låter det
däruppifrån.
Jag morrar nerifrån men undrar om det hörs dit upp?
Grrrr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0