Idag är Svea jobbig!

Nu har Svea varit här i en timme och hon har
redan lyckats:

♥ ta två av LillHusses strumpor och dra iväg med
♥ tuggat sönder en postit lapp som LillHusse absolut skulle ha kvar
♥ ätit upp ett tomt tuggummipaket
♥ bitit sönder ett sugrör
♥ försökt lyfta iväg LillHusses ena sko men den var för tung
♥ bitit på en penna
♥ bitit mig i bakbenen
♥ dragit iväg med en luktboll till LillHusses sko
♥ retat mig för att jag bajsade på mig, hur nu hon visste det
♥ direkt åt upp maten som låg på MITT matfat
♥ hoppat och ställt sig på mig rygg som jag avskyr


Undrar hur den här dagen ska sluta för idag är Svea
JÄTTE JOBBIG!

Hon doftar för övrigt inte alls lika gott som tidigare så nu
hutar jag åt henne när hon blir alltför dryg!
Hör hur hon går och riktigt letar efter något hon kan
ta och förstöra.

 


Kommentarer
Postat av: Anna och Alice

Bara ÄLSKAAAAAAAR att läsa din blogg!! Ha de bra kram kram Anna och Alice från västerås

2009-09-03 @ 12:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0