Svea är kär!

Svea har gått och kärat ner sig i Moltas. ♥

Först blev jag arg på honom när jag trodde han stötte på Svea

men det visade sig vara helt tvärt om.

Svea är som tokig i Moltas och låter inte honom vara en sekund.

 

-Hallå där "Schnygging" nu kommer jag och tar dig! gastar Svea

Moltas har fullt sjå att hålla sig undan när hon sätter fart
mot honom.

-Matte jag vill upp till dig NU! hör man Moltas väsa i panik
så fort Svea kommer farandes mot honom.
Visst kan man se att det är Svea som är på jakt och Moltas
livrädd för den påflugna tuffa Prinsessan.
Han verkar minst sagt skeptisk till hennes kärlek...
Det är INTE Moltas van med tydligen!

-Hjäääälp, Svea är på väg upp till mig! ropar Moltas till sin Matte

-Matte jag vill gå hem NU DIREKT!

Själv skulle jag då uppskatta om en sådan snygg tik som
Svea la an på mig och gav mig lite attention.
Annat är det med mig, det är alltid jag som måste
uppvakta tikarna.
Orättvist tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är helt säker på att Godis hade blivit störtförälskad i Svea!!! Men jag tror också han skulle vilja bli kompis med dig, Glide! Faktiskt funkar han väldigt bra med andra hanar. Men med söta prinsessor i närheten skulle han nog bli lie distraherad...

Kramar Lotta

2009-09-02 @ 10:04:50
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0