Hur blir det?


Min onda tass blev inte bättre av att Prinsessan nu har
börjat löpa och då är hon inte nådig att tas med.
Morrar och fräser åt mig som den värsta Harpya gör hon.
Nästan som Narita i humöret och det vill ju inte säga lite
sur...

Ska det bli några valpar eller inte frågar jag mig?
Får inget svar hur mycket jag än undrar.
Hon kanske inte ens själv vet vad hon vill den lilla
Sviss.
Loppan Mamma?
Tja, kanske hon skulle växa in i den rollen.
Det är ju inte alla som har en sådan trygg
partner vid sin sida som hon har.
Jag skulle ta mitt ansvar och så skulle jag
fostra valparna lika kärleksfullt
som jag gjorde med Naritas Gråpäron
och Tegelpannan.
De växte upp till två trygga, stabila
individer och jag tar åt mig halva äran
av den uppfostran faktiskt för vi gjorde
det tillsammans jag och Narita.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hallå där Glide! Blir det valpar är vi intresserade här nere i Skåne! Vår Godis behöver en kompis. Vad säger du, passar en yorkiepojke bäst ihop med en prinsessa eller en annan kille??? Vår Godis gillar de flesta hundar han möter.

Kramar från Lotta (som just plockade en äcklig fästing från Godis)

2010-04-02 @ 17:19:35
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/
Postat av: Anna Å

Glad Påsk på er...

Hoppas att din fot kommer att bli bra så vi får se alla härliga kort som läggs ut här när ni är ute på era utflykter..Klart du ska bli pappa finare bebisar kommer man att få leta efter,visst?

Kram Alice från Västerås

2010-04-03 @ 08:00:22
Postat av: Glide

Tack för era kommentarer.

Jag blir så glad när jag får kontakt med mina läsare.

Har inte den blekaste aning om Yorkiepojkar går bäst med Yorkieflickor eller tvärt om.

Jag vet i alla fall att jag ÄLSKAR flickor alla kategorier så för min del är valet helt klart.

Små busiga Yorkiepojkar sätter jag däremot gärna på plats men skulle nog acceptera om jag var tvungen att dela liv med en sådan också kan jag tro.

2010-04-03 @ 09:41:29
URL: http://buttramolnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0