Oh My God!

I dag gled hon in....
I ett uuurläckert rosa Guccifodral!
Ny frissa, ny doft, mer vältränad och fräschare än vanligt!
Fröken Svea gjorde entré efter veckor av längtan.

Hennes lika underbara Matte har varit på semester så både
jag och Matte fick presenter! Även Sveas supergulliga
Moster har hjälpt till att handla & släpa saker åt Matte.
Sveas Mormor bubbade, bar & verkligen krånglade med
LillHusses paket som hon så hjälpsamt postade åt honom
i USA.
De är då för rara & omtänksamma mot oss
den där Familjen J!

Svea hade fått en likadan present men det var MIN
kamel hon ville ha!
Som den sanna gentleman jag är så fick hon förståss det för
hellre det än att hon blir upprörd, sur eller något annat på mig.
Det är ju henne jag vill ha!
Finns ingen annan för mig och hoppas hon snart ska upptäcka det
hon också!
Gärna innan nästa löp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0