Besök nr 2


-Det syns att du brås på mig lilla KaxPelle! Du har redan hög svansföring

-Är det du som är min Pappa?
-Grrrr!...

Valparna åt Keso med god aptit idag. Nåja, alla utom Saga. Hon var inte hungrig

Valplådan har byggts ut och är nu en 2:a med egen ingång så de
sover i valplådan och äter, leker, kissar och bajsar ute i utbyggnaden.

Tittut

Valparna gillar att tränga ihop sig tillsammans. Svea som är mest lik mig till
utseendet sover mest av valparna.

Snart flyttar lilla sötnosen Gucci till sin nya familj

Svea var nyfiken på valparna. Hon drömde om hur det skulle vara att själv bli
Mamma. Själv hade jag bara intresse för Chanelle.

Syskonkärlek

Bra att LillMatte vänjer valparna att vara med barn.

Tänk så fort de små sötingarna växer. Snart ska de flytta till sina nya hem.

Kärlek i massor



-Men VAD är det där för stor sak som sticker ut?

Puss puss Älskade Lilla valp!

*Vem den söta nästippen tillhör låter vi vara hemligt men jag kan
säga att den tillhör inte min Matte i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0