Diesel på väg

Nu är det även bestämt att den lilla kommunikatören
Diesel med de stora vackra ögonen
flyttar till sitt nya hem i Järfälla. Han som är den mest sociala i
kullen, som söker ögonkontakt och som följer med blicken när
man pratar med honom. Han piper och pratar mycket när han får
sitta i knät också. En jätterolig liten krabat.

Därmed kommer båda pojkarna att flytta.
Undrar vad som händer med tjejerna?

Matte är så sugen på att ta en tik...

De här valparna kommer att bli underbara i psyket för både
jag och Chanelle är faktiskt rätt lugna och vi skäller inte
särskilt mycket heller.
Jag har visserligen svårt för brevbäraren/tidningsbudet,
när jag hör en skateboard och granddanua hundar
men annars är jag rätt tyst av mig.

Jag har en förhoppning om att vi i höst kan ha en
återträff för våra valpar.
En träff där vi kan träffas och se hur dom har vuxit.
Kanske jag kan bidra med några tips och råd
hur de ska sköta sin nya lilla familjemedlem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0