Jag har ett ben!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Glide!

Så fin du är nu när du blivit klippt! Och dina valpar är ljuvliga och jag önskar jag kunde köpa en, men just nu och ett halvår framöver ungefär kommer jag jobba väldigt intensivt. Det skulle inte vara rättvist mot en ny familjemedlem att inte kunna ägna sig helhjärtat åt den. Men om någon av tjejerna blir över...åh, så jag längtar efter en yorkie!



Om du går in på min blogg så har jag nominerat dig och din blogg till en Beautiful Blogger Award!!



Kramar från Lotta

2010-08-16 @ 20:14:18
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/
Postat av: Glide

Men Lotta så glad och hedrad jag känner mig när du har nominerat mig.

Nu kommer jag att ha ännu högre svansföring än innan.

Tack för att du är en av mina trognaste läsare!

Båda mina små söta Prinsessor är än så länge otingade och Svea är lik mig på pricken. Lurvig som en liten björn går hon sin egna väg och bryr sig inte om andra. Saga låter mycket. Hon pratar hela tiden om ditt och datt och läxar upp den som behöver en åthutning emellanåt.

Dessa Prinsessor är också helt underbara lika som våra Prinsar är. Tacka Chanelle för det för hon har verkligen uppfostrat dessa valpar själv utan min hjälp.



Nospuss från

Glide

2010-08-17 @ 11:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0