Fika på Small to Big


I dag var jag & Svea och fikade på Small to Big.
Härliga Ninnie tog emot på sitt alltid så välkomnade sätt.
Hos henne känner jag mig alltid så välkommen!

Jag väntade med snö i skägget på Prinsessan utanför

Tänk om hon inte kommer?!...
Men, plötsligt dök hon upp! Min ÄLSKADE Prinsessa!

Det finns en hel del godsaker att äta för oss
hundar

Vi hann knappt fika utan sprang mellan bordet och
de andra hundarna.

Linus och hans Matte träffade vi på.
Sist vi sågs var det sommar och vi sprang tillsammans
i Hagaparken.
Linus hade så mycket att titta på så han var omöjlig
att få still därför blev fotot suddigt

Usch vi fick prova kläder också

Ingen av oss gillar det


Det blev den här overallen för Sviss

Ja ha ja, får väl hålla på Milan då trots
att Leksand är mitt lag.
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh Glide, vilken fin Milan-dräkt!!! Den borde jag ju köpa till Godis då jag är en riktig Milanista!!! Annars skulle han ju få en VIK-dräkt (Västerås Hockey)...jag kommer tyvärr aldrig att kunna konvertera till Rögle...

2010-02-17 @ 09:57:21
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0