Herr & Fru TuffsTova hos Barberaren


Nu är det klippt!
När våra Mattar kom och hämtade oss såg de nästan inte skillnad på oss.

Hermes tog emot & välkomnade oss.
Svea stack direkt och ställde sig vid dörren för hon ville
INTE klippas.
Själv var jag lyckligt ovetande om det som komma skulle och
knalladre glad i hågen in.

Jag fick beröm för jag "stod som en staty" sa frissan.

Det gjorde däremot INTE Svea.
Det syns att hon rör sig på bilden för huvudet är alldeles
suddigt.
Hon är helt omöjlig att få att stå still. Bestämd är hon också.
-Nä jag vill INTE vara med längre hörde man hela tiden
Svea bjäbba uppifrån klippbordet.
Vi var väldigt toviga bägge två så nu får våra Mattar skämmas
riktigt rejält.
Herr och Fru TuffsTova kanske vi kan döpa om oss till.
Grrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0