Killdag


I dag hade jag & Mulle en riktig killdag.
Vi började med prommenad på Djurgården tidigt på morgonen.

Ett besök i Täby hos MullesMatte hann vi också med.
Då fick jag återigen smaka på hennes fantastiskt goda
köttbullar. Denna gång upptinade i mikron på grund av min
rätt så oförberedda ankomst.
De smakade trots detta gudomligt... Mmmm!

Sedan gick färden till Uppsala för att se om jag eventuellt kunde
hitta Pelle Svanslös att jaga.
Någon katt syntes inte till även fast jag besökte Gamla Uppsala.
Fick en hel del frisk luft i dag.

Fick flera råttor som jag som vanligt skalade av och bet ur pipen på.
Ca 15 sekunder tog det innan pipen var ur och jag kunde koppla av.

Nu softar jag lite får se om jag får lyssna lite till tonerna av
Melodifestivalen som är LillHusses favoritevent Nr1... NOT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0