Skönt att vara hund!

Bitter gammal dam vid Fältöversten:
-Usch för sådana! säger hon, går undan & tittar nedlåtande
mot mig & Svea.
Matte: -Vad är problemet?
Tanten: -Ja de är en sanitär olägenhet, de sprider smitta..
Matte: -Säkert inte mer än vad du gör i alla fall!
Tanten: -De är omtalade! säger din fiiiiina damen och vajar därifrån
på väg mot andra att störa sig på.

Det är då jag känner hur glad jag är över att vara hund.
Slipper bry mig och framför allt slipper jag reta upp mig på
onödiga saker.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fy vilken hemsk tant!!!! Att du inte bet henne ordentligt i benet!! Men det är nog mest synd om henne som måste leva med den inställningen. Det måste vara ganska jobbigt att vara så negativ.

Vilka finna bollar ni fått, du och Prinsessan!!

Kramar till er från Lotta! Godis hälsar!

2010-02-02 @ 10:18:37
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0