Slutkissat!


Nu har Matte tröttnat på mitt skvättande på nätterna inne i köket mot
bordsbenet och pappersinsamlingspåsen...
Resultatet är detta!
Ett skvättskydd eller blöja!
Ja jag vet att det är pinsamt att börja ha blöja som 5 åring men va tusan
ska jag göra då?
Jag vill ju bara slå en liten skvätt för att markera att det är JAG som bor här
och det gör jag då helst på natten då ingen är uppe och ser när jag gör det.

-"Nej nu JÄKLAR är det färdigkissat för din del Glide!" hörde jag Matte ryta inifrån
köket en morgon när hon skulle sätta på kaffe och klev i mitt lilla revirpink.
Det var då jag förstod att nu var måttet rågat.
Så därför är jag nu som sagt tvungen att bära blöja på natten.
Suck!
Ska försöka slippa den när Svea sover över här för det är inte så himla
6:igt att ha den på sig när jag har damsällskap.
Men å andra sidan så blir det nog snart blöja även på den lilla
Prinsessan om hon fortsätter kissa inne.
Herr och Fru Kissainne kan vi kalla oss.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nej men Glide, vilken rackarhund du är! Vår Godis kan också, rätt som det är, få för sig att lyfta på benet inne. Mest händer detta hos Gammelmormor där det bor en katt...

2010-02-20 @ 11:16:21
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0