Dräktighetsrapport:

Chanelle är stor nu!
Hon väger 4 kilo (vägde 2,6 innan hon blev dräktig)!
Hon äter, dricker och motionerar bra men sover mycket.
Väntas föda om 2½-3 veckor.
Det är då som jag blir Pappa. Yipiiiiiii!

Min goda vän Naritas pågående graviditet försvann tyvärr.
Jag hade sett fram emot att få fostra små vildbasar till Shibor
igen men det blev inte så den här gången.
I bland kan det bli så tydligen, när något inte är som det ska
så avbryts dräktigheten och kroppen liksom ställer in sig i
normalläge igen.
Jag beklagar verkligen Narita men du kommer snart bli
dräktig igen ska du se.
Hittills har det ju gått två gånger tidigare då du fått valpar
så du är snart Mamma igen vilket du passar mycket bra som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0