Bifftjuven

I dag hade Matte tagit med sig "fågelmat" som hon skulle lägga ut.
När hon stannade för att springa in en pytteliten stund i affären
så kände jag doften och kunde inte låta bli.
-Neej Glide man FÅÅÅR inte göra så sa Svea
-Joohodå bara det går fort så Matte inte märker nåt svarade jag

Men attans otur, Matte kom ut mycket tidigare än planerat så jag hann
bara tugga i mig en halv biff..
Den andra biten satt kvar i munnen när Matte förvånad öppnade dörren.
-Där ser du att man inte får göra så pep Loppan, för en gångs skull Konstapel

Ut ur munnen på mig åkte biffen med en väldig fart trots att jag stretade emot.
Fick lov att se lite skamsen ut så Matte inte skulle bli arg på mig.
Fyyy så jag skämdes...NOT!

Smaskens med lite biff på utflykten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0