Agility med kräk

Idag fick jag ÄNTLIGEN träffa delar av Gäresflocken igen!
Det var aldeles för längesen vi sågs men redan när vi var
på väg med cykel började jag yla av glädje.
Idag var vi 5 hundar men på slutet anslöt även Harpyan Narita och
Tintin. Ett glatt återseede för oss alla.

En riktigt uppfrisknde höstprommenad blev det som avslutades
med att jag fick köra lite Agility vid Hunduddenst Träningscenter
utanför vid det mysiga fiket.
Jag skuttade glatt över både hinder och sprang i tunnlar för att få
en liten godis.

 Tyärr mår jag inte så bra just nu för jag har kräkts.
Det började i går kväll att jag kräktes i min korg och så fortsatte jag
idag ute i skogen och nu i kväll la jag en "pizza" i soffan mellan kuddarna.
Matte blev måttligt road..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0